بایگانی

بایگانی آذر

سوال درباره به روز کردن حساب بانکی

۲۹ آذر ۱۳۹۰ ۴۹ دیدگاه

سوال:

با توجه به اینکه خانم من main aplicant پرونده است در سال ۲۰۰۹ من پرینت حساب بانکی خودم را دادم.

۱-حال اگر اپدیت حساب بانکی را بخواهند ایا فرقی میکند که مال من باشد و یا همسرم؟

۲- ایا باید از همان حسابی که اول داده ایم باید برای اپدیت موجودی بدهیم و یا اینکه میتوان حساب دیگری راداد؟

۳-اگر بخواهم یک حساب جدید باز کنیم و هزینه را برای ۲ نفر ارائه بدهیم چگونه باید این حساب را پرکنیم(منظورم این است که یکدفعه کل مبلغ مرد نیاز را بحساب بریزیم یا اینکه به مرور زمان ان حساب را افزایش دهیم)؟

 

پاسخ: ادامه ی نوشته

تلاش قابل تقدیر همکاران در انجمن مشاورین ایرانی کانادایی مهاجرت

۲۸ آذر ۱۳۹۰ ۱۷ دیدگاه

انجمن مشاورین ایرانی کانادایی مهاجرت ICAIC که بنده نیز افتخار عضویت آنرا دارم نامه ای وزین را در اعتراض به عدم قبول پرونده ایرانیان مقیم ایران در برنامه سرمایه گذاری کبک تهیه و ارسال کرده اند علاوه بر این انجمن مورد اشاره تصمیم گرفته است اداره مهاجرت کبک را در صورت پافشاری بر این تصمیم به دادگاه ببرد و در حال مذاکره برای انتخاب وکیل مناسب جهت این اقدام است.

این تلاش همکاران را ارج می نهم و از راه دور دست آنان را می فشارم.

هر دم از این باغ بری می رسد

۲۶ آذر ۱۳۹۰ ۴۵ دیدگاه

خبر بسته شدن برنامه سرمایه گذاری کبک برای ایرانیان مقیم ایران را که خوانده اید. هر چند امیدوارم که این خبر با این کیفیت که شنیده شده مورد تایید دولت نباشد اما شانس آن کم است. فشار زیادی از سوی دولت محافظه کار هارپر بر کبک وارد شده آن هم با بهانه تحریمها.

اعتراض به این تبعیض نیازمند همراهی همه ما ایرانیان کاناداست و باید برای آن برنامه ریزی کرد.

بازگشت از استانبول

۲۳ آذر ۱۳۹۰ ۶۱ دیدگاه

بعد از یک سفر موفق از استانبول بازگشتم و هنوز تعداد زیادی ایمیل و کامنت پاسخ نداده انتظار مرا می کشد. دوستان برای دریافت پاسخ صبور باشند و ایمیلهای تکراری و یا کامنتهای تکراری نگذارند.

انتقال تعدادی از پرونده های گروه ۳۸ گانه به ورشو و تحلیل آن

۲۰ آذر ۱۳۹۰ ۴۷ دیدگاه

این مطلب را در سایت کنپارس در این نشانی بخوانید

در راه استانبول

۱۸ آذر ۱۳۹۰ ۳۷ دیدگاه

از امروز برای چند روز به استانبول می روم برای چند مصاحبه سرمایه گذاری. ممکن است کمتر بنویسم و امکان پاسخگویی به کامنتها و ایمیلها را مانند قبل ندارم. به بزرگواری خودتان ببخشید

تذکر مهم در مورد الزام داشتن مدرک زبان برای برنامه نیروی متخصص کبک

در چند روز گذشته کامنتهای زیادی در مورد این موضوع دریافت کرده ام و ظاهرا سیستم تلفنی دفاتر ما هم به دلیل تماسهای بی وقفه دوستان برای روشن شدن چند نکته مختل شده است. تقاضا دارم دوستان به نکات زیر توجه کنند و از تماس و سوال در این خصوص خودداری کنند:

۱- این تغییرات به هیچ وجه شامل کسانی که قبلا فایل نامبر گرفته اند نمی شود.

۲- این مقررات شامل کسانی که می خواهند تغییراتی را در پرونده اعمال کنند مانند اضافه کردن همسر و یا فرزند هم نمی شود.

۳- پرونده کسانی که در تاریخ ۵ دسامبر و یا قبل از آن به پست تحویل شده اند شامل این مقررات نمی شود و مهم نیست چه زمانی به اداره مهاجرت وصول می شوند ملاک تاریخ مهر اولیه اداره پست مبدا است.

۴- پرونده همه دوستانی که با کنپارس قرارداد دارند و پرونده آنها تا تاریخ ۵ دسامبر به مونترآل رسیده است فایل شده و این شامل همه کسانی است که تا قبل از تعطیلات فرمهای خود را امضا کرده اند.

مدرک زبان برای نیروی متخصص کبک الزامی شد

این هم خبری که در سایت کنپارس منتشر شده است

پرونده کسانی که با تقلب ویزا گرفته اند بازگشایی می شود

۱۴ آذر ۱۳۹۰ ۲۵ دیدگاه

شنیده ها حاکی است که به دنبال کشف تقلب گسترده و ارایه مدارک تحصیلی و زبان جعلی در پرونده های نیروی متخصص ایرانیان؛ دولت کبک بنا دارد پرونده های ایرانیان پذیرفته شده از سال ۲۰۰۸ به بعد  را مورد بازنگری قرار دهد و در صورت کشف تقلب و جعل در آنها نسبت به ابطال CSQ  و گزارش به فدرال برای ابطال ویزای اقامت دایم و اخراج مهاجر اقدام کند.

به نظر می رسد با توجه به انباشت پرونده در این اداره به دلیل انتقال دفتر از دمشق به مونترآل عملی شدن این تصمیم به زمانی در حدود دو سال نیاز مند است. ادامه ی نوشته

با شرکتی!! پرونده باز کردم و از وضعیت آن بی خبرم

۱۴ آذر ۱۳۹۰ ۱ دیدگاه

سوال:

من از طریق شرکتی شروع به باز کردن پرونده کردم و کلیه مدارک را به آن شرکت دادم. اما پس از مدتی با خبر شدیم که مدیر عامل آن شرکت به کشور دیگر مهاجرت کرده است.من هم نمی دانم که آیا پرونده ای برای من باز کرده یا خیر. چگونه می توانم آن پرونده را ببندم یا به فدرال خبر دهم؟

 

پاسخ:

ادامه ی نوشته