بایگانی

بایگانی مهر

سوال درباره شایعه تعطیلی دفتر سوریه

سوال:

سلام جناب مختاری با عرض سلام و خسته نباشی من خیری از یکی از مشاورین در کانادا شنیدم که دفتر سوریه رسما تعطیل شده و پرونده ها به کشور اردن ارسال میشوند یا شده اند و۸۵% از پروندها به مصاحبه دوم دعوت میشوند که مخصوص کبکی ها است و میگند که چون در قبولی کبک آفیسرها به صورت سلیقه ای برخورد کردن کلیه مدارک اعم از شناسایی و تحصیلی و امنیتی دوباره چک خواهد شد چه جوریاست آیا صحت داره این مسئله من نگرانم من حدود ۱۸ ماه منتظره مدیکال هستم از طریق نیروی متخصص و واقعا ای اخبار خیلی جالبه؟؟؟ ممنون میشم اگه صحت این مسئله رو اطلاع رسانی کنید

ادامه ی نوشته

سفارت کانادا در دمشق

۲۷ مهر ۱۳۹۰ ۲۰ دیدگاه

شایع شده است که سفارت کانادا در دمشق از ۱۱ اکتبر بسته شده است ولی هیچ خبر رسمی و یا پیغامی از دولت در این خصوص دریافت نشده است بر عکس ارسال و دریافت ایمیل با این سفارت به روال سابق برقرار است. تا زمانی که این خبر رسما تایید نشود ما همچنان به ارسال مدارک و تماس با این اداره ادامه می دهیم. ادامه ی نوشته

غیر موکلین کنپارس ملزم به امضای فرم نمایندگی نیستند

۲۷ مهر ۱۳۹۰ ۶ دیدگاه

متوجه شدیم که در ارسال بسته برای تعداد محدودی از غیر موکلین اشتباهی رخ داده و برخی از دوستان فرم Use of Representative را هم دریافت کرده اند. ضمن عذرخواهی اعلام می کنم که دوستان توجه کنند که اگر موکل ما نیستید برای شرکت در شکایت علیه وزیر لازم نیست این فرم را امضا و ارسال کنید. کسانی که قبلا این فرم را  امضا و ارسال کرده اند اطمینان داشته باشند که از آن استفاده نخواهد شد.

اکر هستند کسانی که هنوز بسته حقوقی ما را دریافت نکرده اند می توانند به نشانی federalcourt @parscanada.com ایمیل ارسال کنند.

سوال در مورد اقدام دانشجویی و تاثیر آن بر پرونده مهاجرت

۲۷ مهر ۱۳۹۰ ۸۳ دیدگاه

سوال:

اینجانب یکی از موکلان شما هستم وبیش از دو ماه است که پرونده من به سیدنی برای اقامت فدرال از طریق کاری ارسال شده است. اینجانب پذیرش از دانشگاه مک گیل دارم و قصد ادامه تحصیل دکتری به اتفاق همسر و دخترم در آنجا دارم.آیا در صورتیکه موفق به دریافت ویزای تحصیلی شوم مشکلی در روند پرونده مهاجرتی بنده ایجاد نمی شود؟ شانس گرفتن ویزای تحصیلی اینجانب چقدر است؟
با تشکر از راهنمایی های همیشگی و مفید جنابعالی.

 

ادامه ی نوشته

موضوع شکایت از وزیر و پرونده های کبک

۲۷ مهر ۱۳۹۰ ۵ دیدگاه

بسیاری از دوستان پیغام می گذارند و یا ایمیل می زنند در مورد اینکه آیا این شکایت از وزیر مهاجرت به پرونده های آنها در کبک نیز مربوط می شود یا خیر؟ عده ای نیز سوال می کنند که آیا با توجه به تاخیر رسیدگی به پرونده های کبک در مرحله فدرال می توان شکایتی نیز در این خصوص مطرح کرد؟

 

ادامه ی نوشته

سوال در مورد فرصتهای شغلی در کبک

۲۶ مهر ۱۳۹۰ ۸ دیدگاه

سوال:

شنیده های من از دوستان کبک حکایت از این داره که غالب مهاجرین متخصص ایرانی منجمله مهندسین عمران، شیمی و …فاقد کار مناسب هستند و گفته میشه در حال حاضر در شهری چون مونترآل حتی یافتن کارهای جنرال از قبیل فروشندگی، صندوقداری، کار در رستورانها و … نیز بس دشوار و گاه ناممکن شده است. این در حالیست که در سایت رسمی اطلاعات شغلی کبک اشاره شده است که ۹۴% متخصصین عمران بصورت تمام وقت مشغول به کار هستند.گرچه تخصصهای ما یحتمل مطابق با استانداردهای کانادا نمی باشد، بنظر می رسد موارد یاد شده در بالا با یکدیگر در تناقضند. براستی حقیقت شغلی کبک کدامین است؟

 

ادامه ی نوشته

سوال درباره تاثیر سیاستهای فدرال بر پرونده های کبک

سوال:

من متقاضی کبک هستم و تا کنون ۲۱ ماه از فایل نامبر فدرال ام می گذره .سوالی که برام پیش آمد اینه که ۲ تا از دوستان من از طریق فدرال اقدام کردند و مانند من فوق لیسانس معماری داشتند ضمن اینکه در تورنتو فامیل درجه ۱ داشتند اما هردو رد شدند و اداره مهاجرت مدارک معماری آنها را قبول نکرده .
با  توجه به کامل بودن مدارک دلیل رد آنها چی  بوده و آیا برای موکلین شما این مورد پیش آمده و آیا ممکن برای من که از کبک اقدام کردم و منتظر مدیکال هستم در این مرحله رد  بشم و یا اینکه بررسی فدرال در این مرحله تاثیری در پرونده های پذیرفته شده کبک نداره.
ممنون از لطف شما و تلاشهای بی دریغتان

در کنار دوست بگذارد مرا ……

۲۲ مهر ۱۳۹۰ ۵ دیدگاه

امشب به این موزیک ویدیوی زیبا برخوردم گفتم شاید برای شما هم جالب باشد

http://www.vaaleh.com/#!__video

http://www.youtube.com/watch?v=Bb7yGSMbIPM

نامه های اداره مهاجرت را به دقت بخوانید

۲۱ مهر ۱۳۹۰ ۴ دیدگاه

دوستی می گفت خبر دارد که تعدادی از دوستانش که متقاضی لیست ۳۸ گانه بوده اند بدون خواندن دقیق نامه اداره مهاجرت در فرمی که پایین آن بوده است نام خود را وارد کرده؛ آنرا امضا و سپس با عجله فکس کرده اند و بعد متوجه شده اند که ای دل غافل در نامه گفته اند که اگر علاقه ای به آمدن به کانادا ندارید فرم زیر را تکمیل و امضا کنید تا هزینه قانونی پرداختی شما بازگردانده شود.

این همان نامه ای است که اداره مهاجرت در صورت پیگیری پرونده از سوی متقاضیان لیست مشاغل ۳۸ گانه برای آنها ارسال می کند و در بخشی از آن آمده است که آنان می توانند درخواست کنند پرونده بسته شود و هزینه را دریافت کنند.

دوستان عزیز توجه کنند و نامه های اداره مهاجرت را به دقت بخوانند و اگر هم متوجه مفهوم آن نشده ان حتما قبل از هر اقدامی با فردی مطلع مشورت کنند.

مارادونا و بازیکن خودی: حکایت شکایت ما از وزیر و بداخلاقی برخی همکاران

۱۹ مهر ۱۳۹۰ ۱۲ دیدگاه

تعدادی از دوستان با ما تماس گرفته اند و اظهار کرده اند یکی از مشاوران مهاجرت همکار ما به نام آقای الف مدیر شرکت مهاجرتی ز ب به فارسی یا همان ……B…..L در ورژن انگلیسی در تهران موجی راه انداخته است مبنی بر اینکه کسانی که در شکایت مختاری علیه وزیر شرکت می کنند پرونده اشان رد خواهد شد. گذشته از اینکه با شنیدن این سخن بی اساس سبز شدن کلم بر سر انسان خاکی عجیب نخواهد بود اما مرا به یاد حکایت مارادونا و بازیکن خودی نیز انداخت.

شنیده اید که یک تیم خودی را تقدیر بر بازی با آرژانتین افتاد و مدافع سخت کوش تیم خودی به اشتباه به تیم خود گل می زد و مربی از کنار زمین فریاد می زد و به کاپیتان می گفت مارادونا را رها کن بازیکن خودی را مهار کن. حالا حکایت ماست …… وزیری قانون شکن حقوق هزاران نفر از هموطنان ما را به هیچ گرفته است و با اطمینان از اینکه کسی از این هزاران نفر که هزاران کیلومتر با او فاصله دارند کاری نخواهد کرد و توان شکایت به عدالتخانه کانادایی را ندارد هر چه می خواهد می کند ….. در این میان فرد یا افرادی فراخوان می دهند که ما در مقابل او خواهیم ایستاد فقط ما را حمایت کنید و در کنار ما باشید ….. آنگاه دوستی که به نظر می رسد در این تیم است به خودی گل می زند و منافقانه اطلاعات غلط می دهد و تخم ترس و شک را در میان تیم خودی می افشاند. ادامه ی نوشته