بایگانی

بایگانی مرداد

سوال درباره بسته شدن پرونده در کبک به دلیل عدم پرداخت هزینه قانونی

۳۰ مرداد ۱۳۹۰ ۱۱۷ دیدگاه

سوال:

من وهمسرم تقاضای مهاجرتی خود را به استان کبک برای دفتر دمشق در اردیبهت ۹۰ ارسال کردیم و تا یک ماه قبل هیچگونه ایمیلی دریافت نکرده بودیم که خودمون واسه پیگیری ایمیل زدیم و پاسخ گرفتیم که پرونده شما در حال بررسی است تا سه روز پیش که ایمیل جدید با این محتوا که پرونده شما بدلیل رد پرداخت از سوی کارت اعتباری قابل پیگیری نیست و ما سه ماه قبل برای شما ایمیل ارسال کرده بودیم و اکنون نیز پرونده شما را بسته ایم.

که اولا هیچگونه ایمیلی ما دریافت نکردیم تا زمان ایمیل اول و اینکه دوستان ما با همین کارت اعتباری اقدام کردند و مبلغ مورد نظر از کارت کم شده بوده حالا چرا در مورد پرونده ما این اشکال وجود داره جای سواله !!!

ادامه ی نوشته

باز هم درباره کتمان حقیقت

۳۰ مرداد ۱۳۹۰ ۶۶ دیدگاه

سوال:

من برای کبک می خوام apply کنم مشکل اینه که در ۵ سال اخیر سابقه کارم۱٫۵ سال اول در یک شرکت مشاور ………….. کار کردم برای
اینکه مشکلی پیش نیاد این قسمت رو جزو سابقه کارم نیاوردم و چون شعبه بیمه آن هم با بقیه سابقه کارم فرق داشت در print بیمه هم نیست،

آیا کار درستی کردم یا ممکنه بفهمن و مشکل ایجاد بشه؟چون من قبل از ………. هم ۲٫۵ سابقه کار دارم که اون رو هم ترجمه کردم فقط مشکل اینه که الان سابقه کارم شده از سال ۲۰۰۱ تا۲۰۰۳ بعد ۴٫۵ مربوط به ……. حذف شده و بعد ۳٫۵ شرکت فعلی ترجمه شده،آیا این ۴٫۵ که ظاهرا” من کار نکردم موجب شک میشه؟

ادامه ی نوشته

پرونده های فایل شده در سال ۲۰۰۷ فدرال

۳۰ مرداد ۱۳۹۰ ۷۶ دیدگاه

سوال:

من دقیقا ۴ سال و ۴ ماه است که برای فدرال اقدام کردم( سال ۲۰۰۷ ) ولی متاسفانه بعد از دریافت فایل نامبر هنوز خبری از سفارت کانادا نشده است . آیا این عادی است ؟ و من تا چه مدت دیگری باید منتظر بمانم.   ادامه ی نوشته

سوال در مورد ادامه تحصیل و کار ضمن تحصیل در کانادا

۲۸ مرداد ۱۳۹۰ ۳۴۲ دیدگاه

سوال:

من دانشجوی کارشناسی ارشد – رشتۀ زبانشناسی در دانشگاه ملی مالزی هستم اما برای ادامۀ تحصیل مایلم به کشور کانادا بیام
من چند سؤال دارم که اگه بتونید منو راهنمائی کنید ممنون می شم
۱- اگر من بخوام برای یک رشتۀ دیگر متفاوت با رشتۀ خودم( زبان) در مقطع کارشناسی ارشد اقدام کنم آیا می بایست رشتۀ جدید حتما مرتبط با رشتۀ خودم باشد
 یا نه؟ به عنوان مثال با توجه به اینکه رشتۀ تحصیلی من در حال حاضر زبان هست  آیا می توانم برای رشتۀ کامپیوتر و یا ام- بی – ای  در مقطع کارشناسی ارشداقدام کنم؟
۲- اگر بخواهم از طریق مشاغل مورد نیاز اقدام کنم آیا شما می توانید لیست مشاغل رابرایم بفرستید؟
۳- کلآ اقدام جهت اخذ اقامت کانادا به کدام شیوه عملی تر و بهتر است ؟ دانشجوئی یا مشاغل؟
۴- اگر به صورت دانشجوئی اقدام کنم از چه زمانی اجازۀ کار خواهم داشت؟
۵- آیا با درآمد کار دانشجوئی می توان زندگی کرد یا نه؟  ادامه ی نوشته

دفتر مشهد و شایعات بی اساس – نوشته ای در دفاع از صداقت و پاکی

۲۷ مرداد ۱۳۹۰ ۱۶ دیدگاه

 

چندی پیش در شهر مشهد محدودیتهایی برای دفاتر مهاجرت ایجاد شد که البته تنها در مورد دفتر ما نبود و همه دفاتر مهاجرت که به صورت قانونی در این زمینه فعال بودند موضوع این مشکلات بودند. اینکه این برخوردها قانونی بوده و یا غیر قانونی و اینکه صحیح بوده یا خیر موضوع بحث ما نیست.

برخورد دفاتر مرکزی شرکتهای مهاجرتی با موضوع جالب بود و برخی از آنها بلافاصله در وب سایت خود اعلام کردند که اساسا نماینده ای در مشهد نداشته اند و یا اینکه نمایندگی آن دوستان در مشهد به دلیل تخلف باطل شده است که البته گویای اوج جوانمردی این دوستان است.

در مورد دفتر کنپارس نیز ما بنا به درخواست خانم دکتر ساغری مبنی بر توقف کار تا زمان رفع محدودیت اعلام کردیم که فعلا این دفتر از ارایه خدمات معذور است و دوستان می توانند به دفتر ما در تهران مراجعه کنند. این موضوع (و نیز برخورد نه چندان شایسته برخی موسسات مهاجرتی با موضوع) البته شایعاتی را دامن زده است که وظیفه خود دیدم در این زمینه این مطلب را بنگارم.

همه شایعاتی که در مشهد در مورد دفتر کنپارس مشهد و نیز شخص خانم دکتر سلماز ساغری بر سر زبانهای غیر مسوول است دروغ محض است و در تکذیب همه آنها نکات زیر را اعلام می کنم: ادامه ی نوشته

اشتباه در مدارک ارسالی

۲۷ مرداد ۱۳۹۰ ۸۶ دیدگاه

سوال:

من آذر پارسال مدارکمو به عنوان نیروی متخصص برای استان کبک ارسال کردم و حدود دو ماه پیش فایل نامبرمو دریافت کردم
بعد از ارسال مدراکم متوجه شدم که در ترجمه مدرک دانشگاهیم مغایرتی با اصل وجود داره آیا اگرالان با فکس این مغایرت رو اعلام کنم در زمان بررسی پرونده تاخیر ایجاد میشه یا مشگلی برای پرونده ام به وجود میاد؟
از توجهی که میکنید بی نهایت سپاسگذارم.

ادامه ی نوشته

سوال در مورد تغییر قوانین کبک و فدرال

۲۷ مرداد ۱۳۹۰ ۵۱ دیدگاه

سوال:

اینکه میگویند قوانین مهاجرت در ماه ژانویه تغییر میکند درست است؟
اگر تغییر میکند در فدرال است یا در قوانین کبک؟
خیلی ممنون از شما. شاد و پیروز باشید.

ادامه ی نوشته

سوال در مورد هزینه تحصیل مهاجرین

۲۶ مرداد ۱۳۹۰ ۴۲ دیدگاه

سوال:

من کلاینت شما هستم از شیراز که پروندم ۶۴ روز پیش در ورشو این پروسس شده. دو سوال از حضورتان داشتم که اگه لطف کنید جواب بدید ممنون میشم.
۱- کلا اطلاع دارید که روند کار در دفتر ورشو به چه شکل است و خبری گرفتید که حدودا چقدر باید منتظر بمونیم و مرحله بعد پرونده ما چیه.
۲- اگه ما بتونیم از طریق نیروی متخصص وارد کانادا بشیم وضعیت تحصیلمون به چه صورت است. آیا مدت تحصیل جزو سنوات اقامت جهت شهروندی مورد قبول است و نیز وضعیت شهریه ما به صورت شهروندان کانادا محاسبه خواهد شد یا شهریه به صورت افرادی که از خارج از کانادا اقدام میکنند محاسبه میشود.

ادامه ی نوشته

سوال در مورد گواهی پلیس و کتمان حقیقت

۲۵ مرداد ۱۳۹۰ ۳۴ دیدگاه
سوال:
من میخواستم برای کبک از طریق اسکیلد ورکر اقدام کنم، ولی ظاهرا با توجه به اینکه ۳ سال پیش بیش از ۶ ماه استرالیا بودم باید از کشور استرالیا عدم سو پیشینه بگیرم.  

۱- آیا اگه اصلا تو مدارکم قید نکنم که استرالیا هم بودم اونها میفهمند؟ ( چون توی استرالیا مشکل کردیت داشتم و احتمالا سو پیشینم مثبت خواهد بود
۲- الان میخوام از طریق دوستم که استرالیاست برای گرفتن گواهی عدم سو پیشینه اقدام کنم. آیا باید فرمم با اثر انگشت باشه یا نیازی نیست؟

سوال درباره سابقه کیفری

۲۵ مرداد ۱۳۹۰ ۳۰۰ دیدگاه

سوال:

من درسال ۸۴ بعلت رابطه بایک خانم دارای سوسابقه شده ام اما زندان یا شلاق نداشته ام وفقط سابقه دارشده ام که پس از۳سال باطل شده آیابرای چک امنیتی مشکلی وجودداردوآیاازنظرمهاجرت بامشکلی مواجه خواهم شد

ادامه ی نوشته